Suwaczek z babyboom.pl

Tuesday 2 November 2010

Przedwczesne Święta....

wczoraj przyszła paczka od mojej Mamy z zakupami które zrobiłam w Polsce przez internet, głównie z rzeczami dla Mateusza.
Przy rozpakowywaniu dwóch paczek (po 30kg) czułam się jakby już były Święta i Mikołaj do nas zawitał ;-)))))
Rozmawiałam z Brzuszkiem podczas przeglądania rzeczy a on fikał w najlepsze :-)
Im bliżej porodu, tym mniej miejsca powinno być w brzuchu a mimo tego Mateuszek szaleje praktycznie bez przerwy. Bardzo mocno się pręży i wtedy czuję jak naciska głową w pęcherz a nogami pcha w żebra.

Kilka dni temu złożyliśmy wózek i bez "wkładki" prowadzi się go super :-) Mam nadzieję, że moje dłuuugie poszukiwania wózka przyniosą oczekiwany efekt i Młodemu będzie wygodnie w wózeczku. Zrobiliśmy też przymiarkę fotelika i bazy do samochodu. Wszystko pasuje idealnie.

W naszej sypialni rozstawiliśmy kolyskę, nową szafę i przewijak. Pokój zaczyna wyglądać jak pokoik dla Maluszka.

Czeka mnie jeszcze sporo prania i prasowania, spakowanie torby do szpitala i dopiero Młody może pchać się na świat :-) Narazie niech grzecznie siedzi w ciepłym brzuszku.

Im więcej rzeczy robię związanych z Nim, tym bardziej czuję, że jeszcze kilkanaście dni i będzie z nami. I z każdym dniem wydaje mi się to coraz bardziej nieprawdopodobne. Często myślimy o tym jak się zmieni wszystko dookoła gdy będziemy Go już mieli przy sobie. Już niedługo się przekonamy :-)

Czekamy na Ciebie Maluszku!

No comments:

Post a Comment