Suwaczek z babyboom.pl

Friday 29 October 2010

Blisko, bliżej, cooooraz bliżej...

Z terminu z OM został nam niecały miesiąc, z ostatniego skanu miesiąc i 4 dni. Zobaczymy, który się sprawdzi :-)

Tak czy inaczej niedużo czasu do porodu zostało. Młody szaleje nawet bardziej niż zwykle więc sądze, że nie spieszy mu się do wyjścia. Widać dobrze mu u mamusi ;-)))

Brzuch mam ciągle dość wysoko i nie liczę, że w najbliższych kilku dniach się opuści i urodzę. Sporo rzeczy mam jeszcze do zrobienia żeby być przygotowana do porodu także siedź sobie Maluszku w ciepłym domku jak najdłużej :-)

Wczoraj zaliczyliśmy spotkanie nt. sposobów radzenia sobie z bólem porodowym. Dużo było mówione na temat epiduralu jako najskuteczniejszego środka przeciwbólowego. Miałam w ręcę rurkę którą umieszcza się w kręgosłupie. Nie wyglądało to wcale tak strasznie jak do tej pory myślałam. Dlatego zdecydowaliśmy oboje, że takie znieczulenie wezmę podczas porodu.
Warto było iść na to spokanie bo uspokoiłam się, że skutki uboczne wcale nie są takie groźne.

No comments:

Post a Comment