Suwaczek z babyboom.pl

Friday 12 November 2010

Przygotowania....

idą pełną parą. Pokój Młodego prawie gotowy, ubranka wyprane, częściowo wyprasowane, tylko czekać na naszego Szkraba :-)

Wierci się bardzo często i ciągle dość mocno. Przed porodem powinien słabiej się ruszać bo ma mniej miejsca, mojemu synkowi akurat to różnicy nie robi :-))) Jedynie jaką różnicę czuję to jego położenie. Jest niżej niż jeszcze miesiąc temu. Całe jego mieszkanko się obniżyło ;-)

Termin z pierwszego skanu wypada za 15 dni a że tylko 4% dzieci rodzi się w terminie przygotowujemy się na jego wielkie wyjście w każdej chwili. Dzisiaj dopakuję torbę, wieczorem sprawdzimy razem czy napewno wszystko mamy gotowe i będziemy czekać.

Od kilkunastu dni boli mnie brzuch jak na okres. U większości dziewczyn takie objawy to bóle przepowiadające poród, pojawiające się kilka dni przed porodem. U mnie tak jest od około 3 tygodni. Ratuję się No-Spą, bez tabletek ciężko byłoby w ogóle funkcjonować.
Tej nocy bolał mnie brzuch dużo mocniej niż przez ostatnie dni i myślałam, że już się zaczyna ale usnęłam zanim ból przeszedł więc skończyło się tylko na tym. Zobaczymy jak następna noc będzie wyglądała.

Tatuś już się nie może doczekać Synalka, ja zresztą też ale wydaje mi się, że skoro Natura "obliczyła" czas trwania ciąży na 40 tygodni to tyle nasze "bułeczki" powinny w brzuszkach rosnąć ;-))

Pozostaje nam czekać z ogromną niecierpliwością na nasze Szczęście!

No comments:

Post a Comment