Suwaczek z babyboom.pl

Friday 4 June 2010

Słyszałam naszą Fasolinkę :-))

Przyszła dziś pocztą długo wyczekiwana przesyłka: detektor tętna płodu. Nie mogłam się doczekać kiedy otworzę paczkę i sprawdzę w praktyce jak to urządzenie działa. I powiem tyle: działa!!! Słyszałam bicie serduszka Fasolki, pierwszy raz od 15tu tygodni. Wrażenie niezapomniane :-)
Podczas wizyty położna nie mogła zlokalizować serduszka, a mnie się to udało. Cieszę się przeogromnie i mam nadzieję, że mój Mężuś będzie się wieczorem równie cieszył jak posłucha Fasolki :-)
Poza tym nabawiłam się tak mocnego bólu pleców (dolnej części) że ledwo się ruszam. Nie wiem czy spowodowane jest to tym, że coraz większą wagę noszę "na sobie" czy tym, że okno miałam otwarte całą noc. Temperatura w nocy wynosiła jakieś 13 stopni dlatego zastanawiam się czy to może być przyczyną tego bólu.

No comments:

Post a Comment