Suwaczek z babyboom.pl

Thursday 27 May 2010

Dużo się wydarzyło od ostatniego wpisu....

Przede wszystkim widzieliśmy naszą Fasolkę :-) Jej serduszko, nóżki, rączki, kręgosłup. Zawiedziona jestem samym badaniem bo miałam mieć wykonany pomiar NT a poza długością (6,2cm) nic nie zostało pomierzone.
Może tak miało być, miałam tą sprawę prostować ale stwierdziłam, że dam sobie spokój bo tylko na denerwowaniu by się skończyło a nie jest to wskazane dla Fasolki. Widzieliśmy Jej/Jego serduszko i to jest dla nas najważniejsze.

Kupiliśmy też wózek, używany, za 1/5 wartości. Wózek jest w kolorze stalowo-pistacjowym, będzie pasował zarówno dla dziewczynki jak i chłopca. W zestawie jest głęboka gondola którą zmienia się w spacerówkę, foteliik samochodowy, pokrowiec przeciwdeszczowy, parasolka i torba. Wózek ma bardzo duży kosz na zakupy który można odpiąć i w razie potrzeby wyprać.
Mam nadzieję, że będzie nam służył jak najdłużej.

1 comment:

  1. Zapomniałaś dodać że Fasolka podskakiwała sobie w czasie badania.

    Wózek z promocji napewno posłuży dłuuugo... może nawet następnej fasolce?:)

    ReplyDelete