Suwaczek z babyboom.pl

Wednesday 12 May 2010

Jutro jadę odebrać używany stolik do przewijania. Zapłacę za niego £5.50, zamiast £79.99 za nowy. Takiej promocji ciężko było się oprzeć :-) Sprobujemy zamontować kółka do tego stolika żeby łatwiej go przesuwać. Ale to zostawiam mojemu ukochanemu Mężowi ;-)

Byłam dzisiaj w sklepie Mothercare i jestem pod ogromnym wrażeniem asortymentu. Oczywiście o cenach nie mówię, ale od czego ma się eBay'a ;-))

Coraz bardziej przeraża mnie wizja siebie jako turlającej się kulki :-/ Fasolka jest ciągle głodna, jak nie zjem to mam mdłości. Cóż ja biedna mogę zrobić. Zadziwiające jest jednak to, że jem kiedy jestem głodna, czyli dość często a waga pozostaje bez zmian. Oby jak najmniej przybyło.

Jutro jest szczególny dla nas dzień, jak co miesiąc zresztą. Obchodzimy kolejny wspólny miesiąc, 109-ty, czyli 9 lat i 1 miesiąc :-)
Wszystkiego Najlepszego Skarbie!!!

No comments:

Post a Comment