Suwaczek z babyboom.pl

Tuesday 22 June 2010

Dzisiejszy dzień zaczął się dość chaotycznie. Okazało się, że Marcinowi zepsuł się laptop. Na szczęście Apple w swoich sklepach zatrudnia ludzi do pomocy właśnie w takich przypadkach, zapisałam go na 12:00, zobaczymy co mu powiedzą. Po cichu liczę na to, że nie naprawią mu tego od ręki bo to znaczyłoby że przyjedzie na wieczór i noc do domu żeby wziąć mojego laptopa i swoje rzeczy na nim poinstalować:-))))

Gotować nie muszę, obiad mam z wczoraj. Zresztą, dla mnie samej nawet nie chce mi się nic szczególnego gotować. Dlatego tak się cieszę zawsze z weekendu jak Marcin przyjeżdża to mogę się kulinarnie wyszaleć bo jest dla kogo gotować ;-)

Od wczoraj mam taki twardy brzuch, marudziłam, że nic nie rośnie a jak porównałam zdjęcia sprzed tygodnia i np dzisiejsze to widać dużą różnicę. Przede wszystkim zaczyna brzuszek też rosnąć na górze bo do tej pory to mi rosła tylko oponka i mało co było widać. Teraz w końcu z tłuszczowego brzucha robi się ciążowy ;-)))

Aaaa i w niedzielę, podczas kolacji z okazji Dnia Ojca (w UK jest 20 czerwca) pierwszy raz dostałam delikatnego kopniaczka :-) Później raz jeszcze tego samego dnia Fasolka mnie kopnęła. Dość wcześnie ale jak pomyślę, że pierwszy raz ją poczułam w 14. tygodniu to jakoś te leciutkie kopniaczki mnie nie dziwią. Niezapomniane uczucie :-)

W niedzielę przejechaliśmy razem, ja w samochodzie jako pilot, Marcin za mną na motorze, trasę Swindon-Londyn po drogach innych niż autostrady. Marcina prawo jazdy zezwala na jazdę tylko takimi drogami więc przejechaliśmy trasę razem. Odcinek ma jakieś 80 mil, jest do przejechania ale dla motocyklisty jest szczególnie męczący. Hałas przez 4 godziny daję się we znaki. Po przejechaniu całej trasy Marcin mówił, że czuł się jak po dyskotece, tak zatkane uszy miał.
Najważniejsze, że dobrze sobie radzi, teraz codziennie do pracy dojeżdża a ja się martwię. Ale, tak jak mu wczoraj mówiłam, kim bym była gdybym się nie martwiła ;-)))))))

Miłego dnia wszystkim życzę :-)

No comments:

Post a Comment