Suwaczek z babyboom.pl

Tuesday 15 June 2010

17. tydzień....

Na gazetowym forum wiele dziewczyn martwi się, że nie czuje jeszcze ruchów swoich dzidzi. U mnie ciężko powiedzieć jak to jest. Od trzech tygodni czuję motyle w brzuchu. W książce którą dostałam od położnej opisane są takie ruchy ale niby można je zacząć odczuwać od 16. tygodnia a ja je czuję od 14. Nie wiem czy to faktycznie Fasolka ale jeśli to On/Ona to jest bardzo ruchliwa :-)

Dzisiaj miałam spotkanie z położną i pierwszy raz na profesjonalnym sprzęcie usłyszałam Fasolkę :-)
Przyszły też wyniki badań i wszystko jest w najlepszym porządku. Pisałam miesiąc temu, po pierwszym skanie, że nie dostałam wyników NT a dzisiaj dowiedziałam się, że wtedy, 12t4dc NT=1.2. Wynik jest bardzo dobry więc jest kolejny powód do radości. Poza tym ciekawe skąd ten pomiar jeśli położna nic nie mierzyła podczas skanu. Zresztą, co by nie było, cieszę się, że wszystko rozwija się prawidłowo :-)

Zadzwoniłam zaraz do Marcina podzielić się dobrymi wiadomościami żeby i On czuł się nieodłączną częścią ciąży :-) W końcu bez niego nie byłoby Fasolki :-))) Cmooookkk

Weekend spędziliśmy owocnie. Byliśmy w Birmingham na konferencji związanej z programowaniem na mac'a. Marcin nawet był jednym z wykładowców. Poszło mu świetnie :-)

W niedziele miał test na prawo jazdy na motocykl, zdał go i wczoraj kupiliśmy motor :-)
Oto jego furka

Teraz każdy z domowników ma swój pojazd. Ja Civika, Fasolka wózek a Marcin motor ;-))))

Bardzo jestem z niego dumna!

Ddzisiejszy wątek może wydawać się trochę przesłodzony ale Marcin zasługuję na to i chciałam ten wpis choć w części Mu poświęcić m.in. dlatego, że kilka dni temu obchodziliśmy 3. rocznicę ślubu. Wszystkiego najlepszego dla nas obojga. A raczej trojga! :-)))

No comments:

Post a Comment