Suwaczek z babyboom.pl

Friday 20 August 2010

Fasolek o imieniu Mateusz....

pokazał siusiaka na skanie także już za 3 miesiące powitamy na tym świecie synka.

Za 2 tygodnie mamy powtórkę USG bo Młody jest jeszcze za mało obrośnięty tłuszczem i położna powiedziała, że lepsze zdjęcia wyjdą jeśli pojawimy się w klinice raz jeszcze za kilka tygodni. Wizytę mamy na 5 września, tego dnia Marcin biegnie w bristolskim półmaratonie więc będziemy oboje go dopingować ;-)

A to zdjęcia z sobotniego skanu:




Na początku tak bardzo chciałam córeczkę a już od kilku tygodni przeczuwałam synka i nie wyobrażam sobie innego mieszkańca mojego brzuszka :-) Kopie mnie coraz intensywniej, już nawet można go poczuć na dłoni przyłożonej do brzucha.

Nigdy przed ciążą nie przypuszczałam, że to takie fajne i wyjątkowe uczucie.

Przez ostatnie 2 tygodnie byłam u Marcina w Londynie, dzisiaj jedziemy do Swindon. Jutro i pojutrze przystępuję do egzaminu na prawo jazdy na motocykl do 125cc!!! A co! Zobaczymy czy Mateuszkowi też się sposoba jazda jeszcze w ciepłym brzuszku Mamusi :-))))

Teraz też kopie więc zakładam, że pomysł mu się podoba :-))))

No comments:

Post a Comment