Suwaczek z babyboom.pl

Tuesday 17 May 2011

Wstyd, ach wstyd....

że tak długo nic nie pisałam. Czas tak szybko leci, dzień za dniem ucieka. W ostatniej notce pisałam, że Mateusz skończył 2 miesiące. A dzisiaj ma 5 miesięcy i tydzień :-)
Dopiero po dzieciach widać jak latka mijają ;-)

U nas wszystko w porządku. Jedynie mamy małe problemy z wagą Młodego. Ważyłam go tydzień temu i przez ostatnie 2 tygodnie przybrał na wadze jedynie 20 gram. A dziecku w jego wieku waga powinna wzrastać około 200 gram tygodniowo. I tak mając 4 miesiące i 3 tygodnie ważył 6300g i mierzył 62cm. Drobiutki i malutki jest i bardzo często ludzie nie dowierzają jak mówię im w jakim jest wieku. Teraz maksymalnie 3 miesiące mu dają.
Rozmawiałam ostatnio z moją Mamą o tym i powiedziała, że ja do 2. roku życia byłam chuderlakiem a później nadgoniłam ;-))))
Może Mateusz ma to po mnie, zobaczymy.

Tak jak ostatnio pisałam byliśmy pierwszy raz, całą trójką u mojej Mamy. Fajnie było, Lucky (pies mojej Mamy) zaakceptowała Mateusza. A raczej była wobec niego obojętna. Może gdy Młody dorośnie i zacznie Lucky ciągnąć za ogon, wtedy będzie bardziej stanowczo się temu sprzeciwiała ;-)))) Nasze obawy przedwyjazdowe zostały rozwijane bo zastanawialiśmy się czy Lucky zaakceptuje nową osobę na jej terytorium. Póki co w tej kwestii jest spokój.
Następne starcie Mateusz-Lucky już za niecałe 3 tygodnie. Tym razem lecę sama z Młodym. Tata dojedzie do nas na motorze wrum wrum ;-)

Od miesiąca rozszerzamy dietę Mateusza. Zjada owoce, warzywa, powoli mięso zaczynam podawać. Całkiem dobrze mu idzie zdarza się, że śliniaczek jest nietknięty ;-))) a to chyba dowód na to, że mu smakowało bo cała zawartość słoiczka wylądowała w buzi ;-))))

Młody od kilku dni jest marudny, ślini się bardziej niż zwykle i wszystko co tylko trafi w jego ręce ląduje w buzi. Zakładam, że zaczynają mu się zęby wyżynać i w ten sposób próbuje załagodzić ból dziąseł. Na razie jeszcze żaden ząbek się nie pojawił, ale cierpliwie czekamy na pierwszą "perełkę" :-)


A to aktualne zdjęcie naszego dziecia, z pieluszką w buzi :-)

No comments:

Post a Comment