Suwaczek z babyboom.pl

Wednesday 29 September 2010

Klinika diabetologiczna...

Miałam umówioną wizytę w poradni dla cukrzyków. Zostałam zważona, zmierzyli mi ciśnienie, posłuchałam serduszka mojego Skarba i odbyłam krótką pogadankę na temat tego jak się zdrowo odżywiać. Jako, że wcześniej została rozpoznana cukrzyca a raczej jej podejrzenie dostałam glukometr i nakaz kłucia się co drugi dzień, 4 razy w ciągu dnia. Wyniki mam dużo poniżej normy więc dzisiaj lekarka stwierdziła, że zagrożenia cukrzycą nie ma ale mam mimo wszystko do końca ciąży badać poziom cukru.
No cóż, jeszcze Szkraba nie ma "na zewnątrz" a już tyle wyrzeczeń :-))) Ale dla niego zrobię wszystko! Chociaż dla siebie też to robię bo odżywiam się teraz zdrowiej, przybieram na wadze minimalnie więc same dobre strony tego są.

Najważniejsze podsumowanie wizyty jest takie, że nie mam cukrzycy ciążowej i dalej mam się zdrowo odżywiać. Oby tak dalej!!!

No comments:

Post a Comment